sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Mahtava ilta!

Eilen koitti ilta mitä olin jo hetken odottanut!

Työporukan kanssa vietimme virkistyspäivää.
Todella harvinaista että saadaan lähes koko porukka koottua kerralla yhteen,
mutta nyt oli siihen mahdollisuus.
Kävimme syömässä. Sen jälkeen muut menivät teatteriin 
ja minä jatkoin omaan virkistymiseen, Juha Tapion konserttiin.

Olimme varanneet pöydät ja ruoat Oulussa sijaitsevasta Olimpos, välimerellisestä ravintolasta.
Aikaisemmin olen tykännyt tästä paikasta, mutta näköjään ei homma toiminut kun oli kyseessä isompi porukka. 
Ja vaikka tosiaan olimme etukäteen ilmoittaneet ruoat ja erityisruokavaliot.
Erityisruokavaliolla oleville oltiin tuomassa väärää ruokaa. 
Onneksi itse huomasivat tarkistaa onko ruoka varmasti laktoositonta/gluteenitonta.
Tietysti se olin minä, jonka ruoan kokonaan unohtivat (vaikka siitä useamman kerran mainitsimme).
Siinä vaiheessa kun minä sain ruoan niin toiset jo lopettelivat.
Hieman tämä ruokailuniloa vei työkavereilta, kun joutuivat syömään minun vain katsellessa, 
ja sitten minulta kun toiset olivat jo syöneet.

Täydellä vatsalla hyvästelin työkaverit ja jatkoin matkaa kaverin kanssa Juha Tapion konserttiin.
Juha Tapio ei pettänyt taaskaan. 
Mahtava konsertti, että lähes sanattomaksi vetää.
Yksi minun suosikkiartisteista. On myös sellainen, jolta en osaa sanoa jotain lempilaulua.
Todella hyviä biisejä on niin paljon, että niistä on todella vaikea valita yhtä ylitse muiden.
 
 
 Konserttiin jälkeen siirryimme hetkeksi istumaan iltaa veljeni luo.
 Sieltä jatkoimme Oulun yöelämään.
Se on taas hetkeksi koettu. Jotenkin tuntuu, ettei ole enää niin minun paikka.
Kai sitä on tullut jo liian vanhaksi ;)
 
 

RENTOUTTAVAA SUNNUNTAITA!

6 kommenttia:

  1. Juha Tapio on kyllä ihana - niin monia hienoja kappaleita - ja sanojen ja laulun takana seisoo hieno mies!
    Sinne myös rentoa sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu laulu ja kappaleiden sanat ovat mahtavia. Hieno persoona niiden takana! Nyt vielä huomasin kuinka ujous ja vaatimattomuus(?) oli hieman poistunut ja uskalsi hieman revitelläkin lavalla :)

      Poista
  2. May I simply say what a comfort to discover someone that genuinely knows what they're talking
    about on the web. You definitely realize how to bring an issue to light and make it important.
    More people ought to check this out and understand this side of the story.
    I was surprised that you're not more popular because you surely have the gift.


    Also visit my web page - http://bigfatlotto.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Varmasti ollut hieno kokemus! Pääsit rentoutuun, nyt jaksaa arkea hetkisen:)

    Sanna

    VastaaPoista
  4. Since the admin of this web site is working, no hesitation very shortly it will be famous, due to its feature contents.


    Look into my blog; demir bozan

    VastaaPoista