lauantai 12. tammikuuta 2013

Totuuksia minusta

Kiitos tästä haasteesta Beauty Of Life-blogin ihanalle naiselle <3

8 asiaa minusta

kiitä haasteen antajaa
jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle
ilmoita haastetuille
kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

1. Minulla on vihreät silmät
2. Haaveilen koiranpennusta, mutta tällä hetkellä talossamme on tarpeeksi eläimiä
3. Haluaisin harrastaa agilitya, eli liittyy kohtaan 2.
Löysin sattumalta kuvan, mikä voisi olla minun tulevaisuutta. Yksi haaveilemani rotu

Kuva Pinterest
 4. Olen lyhyt, vain 159cm.
5. Tykkään runoista ja mietelauseista
6. Tätä en olekaan muistaakseni vielä kertonut blogissa.
Olen 28v. Nyt jo kauhistuttaa se luku, mikä lähestyy.
7. Ihmiset saa minusta rauhallisen kuvan
8. läheiset näkevät äkkipikaisuuden

Tällä kertaa en laita haastetta eteenpäin.

Viettäkää mukava lauantaipäivä! <3

5 kommenttia:

  1. :)))) vasta 28!!! Niin nuori :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä tunnen itseni vanhaksi. Tähän ikään olen jo ehtinyt kokea paljon.
      Nyt kyllä kiinnostaa sun ikä..? :))

      Poista
    2. Lisää 5 vuotta ...... Buuuuhuuuuu! Nyt tuntuu olo niiin vanhalta !!!:((( hahaha

      Poista
    3. oi oi, sä oot kyllä Todella vanha ;) :D Oikeasti tuo ikäero ei tunnu missään. Mun mies sun kans samanikäinen.

      Poista