keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Me&i kevät 2013

Tänään ilmestyi me&i kevään mallisto.
Vaikka hieman oon pettynyt meandin vaatteiden laatuun, 
niin silti näitä tulee katsottua.
Lapsilla vaatteet on kyllä pysyneet hyvinä, 
mutta omissa housuissa kangas ei ollut kovin kestävä.

Katsotaan nyt mitä kivaa minä olen tähän poiminut,
eli mitä voisin meille kuvitella.





Tämän kun kuopus näkee niin varmasti ihastuu.
Olisi kyllä neidin väri.

Itse monesti ihailen näitä naisten tunikoita ja mekkoja.
Kun kutsuilla olen sovittanut niitä päälleni, niin ne ei tunnu sopivan minulle.

Tämä sininen olisi kivan värinen

Uutena tuotteena me&i toi myyntiin käsi- ja ihovoiteet.
Voiteet valmistetaan Ruotsissa.
Ne tuoksuvat raikkaasti kukilta ja melonilta.
Vaikuttaa ainakin luettuna ihanalta tuoksulta.
Jospa näitä näkisi ja saisi hieman testata kutsuilla.

Mukavaa keskiviikkoa!

muoks.  Arvonta on päättänyt. Kiitos osallistujille. 
En ole varma ehdinkö tänään tehdä arvontaa, 
mutta viimeistään huomenna kuuluu rumpujen pärinää! :)

3 kommenttia:

  1. Juuri katselin tuota mallistoa. Olin jotenkin vähän pettynyt tällä kertaa, mutta jotain kivaa sentään löytyi.=) Pikkumiehelle ne pandahaaremit ainakin.<3 Tytöille on aina muutenkin kivempia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö se on niin että pojille on aina kivempia ;) Ne pandahaaremihousut on kyllä ihanat <3

      Poista
    2. Jaa niinkö päin se olikin! ;D

      Poista