keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Löytöjä itsestä ja kirpputorilta

Olen löytänyt itsestäni uusia puolia. Yksi niistä on kirpputoreilla kiertelijän. 
Aikaisemmin olen kyllä käynyt siellä myymässä, 
mutta paljon en ole katsellut itselleni tai lapsille mitään. 
Yhtäkkiä tykkään siitä tunnelmasta. Ehkä voisi sanoa että olen Huomannut sen tunnelman. Vähän pientä jännitystä löytääkö mitään. Viikolla aamupäivästä jotenkin rauhallista. Enimmäkseen saanut viettää siellä ihan omaa aikaa. Yksinään. Rauhassa. 
Kaupassa olen yleensä sellainen shoppailija, että käyn pari kertaa katsomassa ennenkuin päätän ostaa. Kirpputorilla se ei välttämättä onnistukaan. 
Päätös on tehtävä nopeammin tai voi jäädä ilman. Tässä on siis minulla vielä treenattavaa.

Ruotsissa asuessa näimme usein kylttejä "Loppis", mutta kerran kävimme paikan päällä. Mies vasta kuuli, että täältä oulun seudulta joku porukka järjestää usein kirpputorimatkan Luulajaan. Ei olisi ehkä kannattanut minulle kertoa. Siitä muistin nämä "Loppis"kyltit.
 Nyt olen yrittänyt miehelle puhua kahdenkeskisestä viikonloppureissusta entiselle asuinseudulle. Saa nähdä toteutuuko kesän aikana.

Lapsille on tullut ostettua taas enemmän kuin itselle. Meidän eteisen lastenkenkien määrästä voisi päätellä, että täällä asuisi enemmänkin lapsia. 
Kaikki kengät eivät ole edes esillä, ja silti niitä on paljon! 
Niitä tulee ostettua aina vain lisää. 
Kirppikseltä ostettu sandaaleita, lenkkareita ja esikoiselle kumpparit. 
Kuvassa Reebokin kengät mies osti kuopukselle.
Oli aivan käyttämättömän näköiset, mutta neiti ehtinyt käyttää usein ennenkuin otin kuvan.

Tässä pientä kirppissatoa. Tyytyväisin olen omiin converse-kenkiin. 
Sain samanlaiset kengät paljon halvalla kuin tytöille ostettu uutena. 
Uudet sandaalitkin tuli ostettua.
Tytöille vaatteita ostettu. Enimmäkseen kesämekkoja ja hameita olen etsinyt. 
En niitä heti ole kuvannut, joten nyt niitä on mummulassa, pappalassa 
ja jonkun verran kotona pesussa.


Ylempi mekko esikoiselle, alempi kuopukselle. 









Esikoiselle molemmat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti